.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری مجريان قلابي موسيقي پاپ در مازندران

كارشناس نمايشي اداره كل ارشاد مازندران گفت: با هوشياري اين نهاد و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي استان، گروهي كه به نام مدير اجرايي يك كنسرت پاپ در حال فروش بليت بودند، دستگير شدند.

به گزارش شمال نیوز ، محمد جونيان اظهار داشت: اين گروه با تبليغات دروغين چند روزي است كه فعاليت خود را آغاز كرده و در برخي از شهرهاي مازندران اقدام به فروش بليت مي‌كردند.
وي با اشاره به اينكه اين گروه با جعل امضاي معاون پارلماني حوزه هنري كشور و كارشناس موسيقي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اقدام به اين كلاهبرداري كردند و با اين كار اقدام به صدور مجوز كردند، تصريح كرد: در برخي از شهرهاي مازندران با اين شگرد، بليت‌هاي چند 100 هزار توماني خانوادگي فروختند.
جونيان با تاكيد بر اين نكته كه سركرده اين گروه به نام م ـ الف توسط نيروهاي امنيتي دستگير شد، خاطر‌نشان كرد: اين گروه با نام مديريت يك گروه موسيقي برگزاري كنسرت رضا صادقي، چاوشي و حميد‌رضا ماهي‌صفت را مدعي شده بودند.
وي با اعلام اين نكته كه برخي از خانواده‌ها بليت تا 300 هزار تومان را خريداري كرده بودند، اضافه كرد: ماهي‌صفت در تماس با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز اجراي اين كنسرت را به‌ شدت تكذيب كرد.
كارشناس نمايشي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از شناسايي تمام افراد اين گروه خبر داد و گفت: دفتر كار اين گروه در ساري بود و تيمي را براي فروش بليت از رامسر تا گلوگاه آماده كرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.